fredag 15 januari 2010
Då var man hemma igen, jobbet gick okej.
jag är sugen på något... frågan är vad?? *funderar*
TE!!!!!!!!!! te är det absolut, och någon ost kanske.
Chips är jag sugen på idag med, kanske är något jag behöver i kroppen som chips har?!



Titta vilken underbar bild, i början på mars skulle vi åkt dit! Mamma,pappa,brorsan,Rickard barnen och jag.
Men precis innan jul fick vi veta att mamma är sjuk.

Igår sa mamma att vi inte skulle åka till Egypten.
Det är nämligen så att pappa fyller jämt i år och då bjöd han alla oss på all inclusive. Givetvis fattar jag att mamma inte kan åka efter en sådan stor operation, visst blev jag ledsen men huvudsaken är att mamma blir bra.

Nu ska vi käka lite fisnötter som vi kallar det, dricka te och kanske kolla på en film. Rickard har försökt att lägga Mille över en timme men det gick ej.
Så han får vara uppe med oss och se någon snäll film. Han är så otroligt kramig och gå så vi bestämde att det var okej.

hörs sen sötnosar!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive