tisdag 12 januari 2010
Hallo bloggichen!

ÅÅH va seg jag var i morse att gå upp, men fick sova till 09.10 som tur var!
Stackars Rickard fick sova ca 4 timmar bara, sen var det dags att gå upp och jobba!

Elias sover just nu, och Emilio kollar på film.
Själv städar jag, det är jätte stökigt överallt och jag får lite panik när det är så.
Men jag inser att jag inte kan städa hela tiden, jag måste börja med mat också.
Man hinner inte med det man vill!
Fast mat är nog inga problem att göra, så mycket som vi handlade igår ;)
Jag är sugen på riktig husmanskost idag,jag älskar potatis i alla dess former! men jag HATAR att skala dem.
Det är så tråkigt och tar tid men men... så är det.
Idag har vi inga planer för dagen, vi skulle gått till tandläkaren med Elias nu vid 11:40 men jag ringde och sa att han var krasslig, det är han ju. Fast vi hade ju kunnat gå dit ändå, men jag känner att jag inte orkar klä på barnen i stress och innan maten och allt.
Vi fick en ny tid om ca 2 veckor.
Dom kollar inte hans tänderna på honom utan pratar om vad som är bra och dåligt för tänderna för en 1 åring.
Vi gick på ett sådant samtal när Emilio var liten också.
Annars är det ju väldigt viktigt att sköta sina tänder och gå till tandläkaren! speciellt när det är gratis! =D

Ne, nu måste jag fortsätta med städ arbetet och maten! *gäsp* kanske jag vilar på soffan en minut innan.....

haha

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive