tisdag 19 januari 2010



Arbetsförmedlingen: Jag måste hitta en praktikplats eller ett extrajobb, i höst börjar jag plugga för att senare försöka komma in på polishögskolan. Men i dagsläget är det att få in en fot någonstans där jag vill jobba tills dess.

Träna: Jag måste börja träna, röra på mig.
För mitt utseende och för mitt välmående. Jag är ofta trött och jag behöver styrka.
och snart är det ju stranden som gäller ;)






Tiden hos Gina blir på fredag kl 14:45 bra Zabina!!!!!!!!!!!!!!!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive