onsdag 13 januari 2010
Happ nu sitter jag här ensam i soffan och leker med min dator. *suck*
Rickard somnade framför tv:n så det blev aldrig någon film.
Men det är skönt att vara ensam också,speciellt när jag får skriva vad som händer till er ;)

Jag pratade med mamma och pappa nyss, inte förens NU är dom hemma från Linköping. Det var så att på vägen hem så pajade deras bil!! så det var en lång och kall hemfärd. Till slut tog dom sig till gränna och där hämtade mammas kompis dem med sin bil. Så mammas och pappas bil står kvar i polkagris förorten!
Stackars mamma, som det inte vore nog med allt hon kämpat med idag??






Jag är så SJUKT sugen på chips, jag fattar inte varför men nu är jag det. Vi har inga chips som tur är, jag måste försöka hålla igen lite. Ska ju utomlands snart ;)
Det fick bli flingor,mjölk och en knäckemacka.
Nu måste jag se sista avsnittet av Paradise Hotel!!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive