fredag 15 januari 2010
Nu har jag tjurat och latat mig hela dagen. Rickard har varit på ett möte och jag har haft barnen lite till. Jag var så trött så jag däckade i soffan tillslut.
Rickard och jag sa att vi måste göra något kul med barnen imorgon. Aningen åker vi och badar eller så drar vi till Monkey Town.
Det är ett lekställe för barn med massor med roliga saker att göra.





hahah vi föräldrar kan också ha kul på Monkey Town.
Mina byxor var så hala, så på vissa rutschkanor fick jag skit ont i röva!



hahahahahahah det gick så fort och jag fick så ont i rygg och rumpa.
Men Rickard bara skrattade... :P

Ne nu ska vi käka hamburgare med massa god sallad, sen drar jag te jobbet!

Puss puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive