fredag 29 januari 2010
Hej hej! Jaa jag är frisk! vi kan åka till Malmö idag =)
jag har haft hela morgonen full med grejer att fixa. Nu har jag nästan packat allt som ska med PHU! det är inte så lätt att packa till barnen + sambon och jag tycker inte det är lätt att packa till mig själv heller haha

FY! nu har jag försökt natta Elias i två TIMMAR! men han är omöjlig, tillslut tog jag upp honom. Han får sova i bilen istället!


åh, min babyboy då!


Såhär ser jag ut idag, coola leopardmönstrade strumpbyxor och en rosa härlig luftig topp. Det bästa är om man markerar midjan i såna här luftiga toppar,annars ser man lätt lite stor ut. Men jag struntar i det idag, för jag har faktiskt mens verk och jag har inte lust att sitta i en bil i flera timmar med ett skärp i midjan. Så det får vara såhär.


Håret har jag i en låg tofs, och två matchande leopardklämmor. GRRRRRRRR

Vi hörs senare, tänkte lägga upp en liten videoblogg när vi sitter i bilen

pyss pyss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive