söndag 24 januari 2010
Filmen var jätte mysig, den var så vacker! Lite jobbig i vissa scener då det kändes lite som det handlade om mig och Rickard.





GAAAAH! jag blir tokig på våran Findus/finduslina, den kissar överallt!
den satte sig i soffan och skulle just kissa då Rickard han att skrämma bort han/henne. Så det kom bara en droppe som jag fort tog bort med kokande vatten och sopa. UCH!
vi måste stänga in den i natt! detta går inte, och imorgon måste jag ringa djursjukhuset och prata med dem.

Vad mer ska göras imorgon? JO, arbetsförmedlingen ska också fixas.
jag måste verkligen hitta något. Nu tar föräldrapenningen slut och jag måste få in lite barr till stacken hehe




Vet ni va? jag ångrar GRYMT mycket att jag inte färga det brunt.. gaaah!
jaja, det får bli nästa gång, om jag inte hinner ångra mig igen =S

Oj, nu vaknade lilla Emilio! Sov sött fina läsare!

*LOVE*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive