söndag 24 januari 2010
Hej kära läsare!

Nu är vi hemma i Mullsjö igen. Rickard har gjort ett jätte bra jobb, det luktar gott i hela huset och det är rent i barnens rum och dom andra rummen med såklart!

men våran tvättmaskin värkar helt död nu! så antingen får det bli en ny, eller så får vi ta hit någon som kan laga den. Dyr historia!

Nu har vi precis käkat potatis,sås och vitlöks späckad karré. *mätt*
Vi har inga planer för dagen, mer än att vi måste ut med barnen och få lite luft. Pappa har köpt pulkor till barnen så nu ska vi åka pulka! =)

Hörs sen ;)

Puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive