måndag 18 januari 2010
Haj bloggen!

Dagen blev inte så jätte bra, typ vanlig trökig måndag.
Sen blir det ju så att man inte åker och hälsar på någon i stan heller. Rickard har ju bilen och jag känner inte för att åka tåg med grabbarna.
Jag har ju gjort det innan, jag har faktiskt åkt tåg med 2 barn och en busig hundvalp hahaha. Det går men det är stress och Emilio lyssnar inte riktigt på vad man säger..

Nu tänkte jag göra lite käk till oss, sedan ska Elias sova. Emilio ska få spela lite Super Mario för det har han tjatat om hela dagen. Men jag har varit stenhård idag.

Dom har nyss tagit ett bad och jag hoppas dom är lite trötta efter det...





Dessa goa strumpbyxorna köpte jag på bonprix på nätet. Man fick med två stycken, detta och ett par gröna där det står "Little prince"
Jag har dem oftast som pyjamas, det är bra för Elias blir så kall om fötterna på natten.






Dessa söta fårskinns tofflorna fick jag av våra söta grannar.
Det håller han ännu varmare om fossingarna!

Happ! dags för käk!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive