onsdag 13 januari 2010
Till mat idag blev det korvstroganoff med ris.
Men det smakade inte alls, pappa ringde och berättade att dom inte kan avgöra hur allvarlig mammas situationen är. Så dom måste stanna i flera timmar till för ytterliga svar. Sedan får dom åka hem till Jönköping igen och vänta på svaret. Sedan förhoppningsvis en operation så snabbt som möjligt.
mer väntan YES! =( *ledsen*


Rickard kommer hem nu, sen går vi alla ut. Jag ska gå en extra lång promenad,tänkte gå till Lenita Borden. Det är en second hand butik här i Mullsjö. Det får mig på lite andra tankar och kanske jag gör några roliga fynd.

kramar på er alla *love*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive