måndag 18 januari 2010
Godkväll!

NU tror jag att jag får lugn och ro, mina älsklingar har varit omöjliga. Elias somnade ganska snabbt efter 19:00.
När kl äntligen blev 20:00 så var det Emilios tur att sova. När jag läst klart Alfons Åberg, vem tror ni vaknar då??
OOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Så var båda barnen vakna.
Jag la mig då med båda ungarna i min och Rickards säng, och då somnade Emilio ganska snabbt. Men inte Elias,så efter ca 20 minuters gnäll så ger jag han en välling, och nu är det tyst :)
Jag har gjort lite nudlar och finncrisp åt mig, och sitter och tittar på grannfejden! hahah vissa kärringar och gubbar asså... hahahahahahaha




Så gott =)




Shit asså, jag måste fixa mitt hår hos Gina nu. Det får bli på fredag eller början på nästa vecka. Jag har haft planer på att färga det brunt eller kanske svart. Men jag vågar inte.. inte just nu iallfall. haha

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive