lördag 16 januari 2010
Käre värld! vi har inte kommit någonstans..
Vi bestämde att Monkey Town var bra att gå till idag. Men efter maten,blöjbyten och duschen så är klockan så pass mycket att barnen är trötta och griniga!
Så nu känner vi att det är ingen ide att åka så pass långt och leka i någon timme.
TYVÄRR!
Vi får nog gå ut en sväng och rasta ungarna haha

Imorgon åker vi till mamma och pappa, vi ska fira min bror Simon som fyller 21 på måndag. Äta gott och mammas goda tårta är aldrig fel =)




Vi brukar ta lite hopp bilder jag och barnen. hihi weeeee



För vissa blir det "häng bilder" haha


Jag är lite sugen på att baka faktiskt.. det älskar Emilio att göra!
ahja, vi får se :D

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive