onsdag 27 januari 2010



Hej och hå kära läsare!

Nu är vi hemma igen, Emilio sover och Elias är vaken, men snart ska han också få lägga sig.

Det var mysigt hos mamma och pappa, vi åt pajerna jag och Rickard gjorde igår kväll. Det var en tacopaj och en ost&skinkpaj! Sen åt vi tårta och njöt av den. Det var min familj och även en låsas mormor till mig, hon är väldigt nära vän till min mamma men mycket äldre. Hon är alltid med när jag, Simon eller mamma fyller år. Så jag ringde henne igår kväll och bad henne följa med idag som en överraskining, och hon blev jätte glad och följde mer en gärna med!



Kolla vilken UNDERBAR färg!! riktigt härlig!


Titta va fin tårtan blev som jag och Emilio gjorde hihihi


Emilio rör om i byttan, han ser inte så glad ut?? han är nog bara koncentrerad ;)



Imorgon ska Elias till tandläkaren och Emilio ska till Jönköpings länssjukhus "Ryhov" där han ska kolla hörselen. Så Rickard får gå ifrån jobbet och följa med Elias till tandläkaren, själv tar jag Emilio och åker till stan.
Nu ska jag kolla om det är något på tv, och kanske få mysa lite med min sambo... Puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive