lördag 23 januari 2010
God kväll söta läsare! Sitter här hos mamma och pappa. jag har just lagt Elias och Emilio glor på film. Och äntligen fick jag lite tid att skriva.
Vi har käkat en god köttgryta med potatis, och nu sitter jag med en kopp te och super god klass med nötter, banan och liiite sirap över.



Rickard har jag snackat med en gång under kvällen, och han håller på där hemma och städar och grejar. Det kommer bli KANON att komma hem till ett rent hem =)





Hehe mamma ska skaffa nya glasögon, så hon fick med sig några hem för att prova.
och dessa gillade jag haha

1 kommentarer:

Anonym sa...

Så där ser zabina ut med glasögon ni som inte visste det :) visst ser hon lite äldre ut i dom :)

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive