fredag 22 januari 2010
kl: 07:35 vaknade Elias, jag fick upp och gjorde en välling och fick ligga på madrassen i 10 min till. Jag är absolut INGEN morgon människa, men när man väl kommit upp och tagit en kopp te och tvättat sig så är man ganska pigg sen. Rickard och Elias har gått till dagis, idag ska först Rickard vara med han en timme,Sen ska Elias vara helt själv en timme. Vi får hoppas det går bra!
Jag kommer ihåg när jag lämnade Emilio på dagis och han grät och grät, det gjorde så ont i mitt mammahjärta. Men det värsta man kan göra i den situationen är att stanna hos honom eller börja gråta själv. Då skapar du en dålig känsla hos ditt barn, precis som dagis vore något dåligt och farligt.


Min söta Emilio, här är han lika gammal som Elias är nu.


Elias i Oktober, dom är ganska lika faktiskt =)

Nu sitter jag och Emilio framför tv:n och latar oss, Emilio går inte på dagis på fredagar, Elias kommer inte heller göra det sen. Men nu när det är inskolning så kör man idag med.
Det är för att jag inte har något fast jobb just nu. Då får man bara ha barnen ett viss antal timmar i veckan.

Kl 14:45 ska jag till GINA , jag har bestämt mig att färga håret brunt. Men lugg tror jag inte det blir hehe.

Hörs sen! ;)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive