tisdag 19 januari 2010
Sitter och tittar på "so you think you can dance"
det är ju jätte bra och dom är så duktiga!
GRYMMA dansare!
Jag älskar att dansa, jag dansar alla sorts danser.. Jag skäms aldrig när jag dansar, för jag älskar det!!
Men jag gillar att dansa seriöst och vackert, på krogen shakar jag ass och dansar och flummar!
Hemma dansar jag oftast ganska seriöst men också där flummar jag.
Jag lovar att jag ska spela in en seriös video någon gång ;)

Men vet ni vad? jag hittade faktiskt en video som jag spelade in för bara några månader sedan.
Jag vet att jag hade dansat mycket till Kat de Luna den kvällen, men avslutade med denna dans, till en helt UNDERBAR låt vid namn Nigga - te amo tanto.
Frågan är varför jag sparade just denna?


Äch!
Man måste la våga bjuda lite på sig själv tycker jag!? :D


0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive