fredag 29 januari 2010
jaha, nu sitter vi i bilen och är på väg till Malmö.
jag har en fruktansvärd huvudvärk, kanske jag käkat för lite?!
Emilio sitter och tjatar om att GPS: en ska säga "sväng vänster, sväng höger" Så jag har lovat han att få se en film på datorn snart. Förr hade vi dvd spelare men den är nu sönder =(
Elias har nu somnat, han var ju helt slut!
Jag tror det bli svårt att lägga upp en video nu med detta mobila bredband.


Tummen ner för att ha huvudvärk och vara åksjuk


Tummen upp för att ta mamma dator och kolla på film!!

Nu måste jag nog ha något i magen, mitt huvud gör skit ont =( hörs sen!

pOss som man säger i skånelandet

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive