tisdag 19 januari 2010




Jag antar att ni inte missat den nya Heidi Montag (Pratt)! Vad händer?
Den Heidi som jag lärde "känna" genom The Hills är inte alls denna tjej jag ser på bilden eller i serien.
Precis som flera andra bliggare skriver,så värkar det som hon inte längre är den där galna glada tjejen som hon var innan.
Och vem är det som förstört hennes liv?
BINGO Spencer!
Han var otrogen,han flirtade och flirtar med andra, och han älskar playmates!
Heidi gör alla operationer som går att göra för att uppfylla hans önskemål. Givetvis så tycker ju hon att hon inte duger heller.
Jag tycker hon ser ganska skrämmande ut, och börjar likna en transa.

Jag tycker inte det är fel med att operera sig om det är rätt skäl. Om det är något man mår riktigt dåligt av i sitt liv, och tänkt igenom det länge. Så jag är både för och i mot.
När det gäller Heidi så är det så uppenbart att hon inte mår bra, och hon strävar efter det perfekta utseendet.
Men hon kommer aldrig hitta det, för hon kommer alltid hitta nya fel på sitt ansikte eller kropp.



=(

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive