onsdag 13 januari 2010



Bästa film: Avatar

Favorit färg:
ee får man välja flera?? Rosa,svart och vit.. hur var det nu? var svart och vit färger???

Bästa sex tipps:
Stressa inte

Hetaste plagg: Leggings

Musik som spelas:
Mora träsk!

Saknar: sommaren

Hatar: orättvisan

Älskar: Gud, mina nära och kära

Inne:
Jag

Ute:
Kissie?

Mest nöjd med: läpparna

Minst nöjd med:
Längden

Sommar eller vinter: SOMMAR

Äpple eller päron:
Päron

Läppstift eller läppglans:
Läppglans

Surt eller sött: sött

Hund eller katt: älskar båda men katt då!

Mamma eller pappa: dum fråga båda såklart!

Datorn eller tv spel:
Datorn

Sola eller bada:
Sola

String eller trosor:
Beror på vad man ska ha för brallor, men trosor är skönast!

Kenza eller blondinbella: Kenza

Ge eller få:
GE

Shoppa eller sova: Shoppa!!! sen sova :P

Myskväll eller party: oftast myskväll

Skinka eller ost:
ost

Fatna eller Cola:
Cola Light!

Landet eller stan:
landet

Chips eller popcorn: popcorn


Nattii folket =) puss puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive