tisdag 26 januari 2010


Här sitter jag i soffan i okammat smutsigt hår och osminkad. Och JA jag vet att jag har en finne eller 2 faktiskt. och ont gör dom elaka typerna också ska ni veta
"ja käre värld"
Är jätte sugen på ett kolla på ett avsnitt på paradise hotel, men jag vet inte om jag ska.. jag velar. Jag borde sova nu, men samtidigt är det så skönt att få vara ensam och andas och göra lite vad man vill när barnen sover.

jaja, imorgon ska vi till mamma och pappa för att "fira " mammi lite hon fyller nämligen år i helgen. och eftersom vi drar till malmÖ så kan vi inte fira henne då.

Hoppas ni sover gott kära läsare. jag vett att flera av er har försökt att kommentera men inte lyckats, men tro mig det går men man måste kryssa för-> NAMN/URL då behöver man inte hålla på med lösenord ord och skit.

Sov sött *KÄRLEK*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive