fredag 22 januari 2010
Då var klockan över 00:00 IGEN! blää
när jag satt och prata med en av världens underbaraste vänner Oscar på msn, så kom jag på... TVÄTTEN!
JIPPI???

man kan ju inte strunta i den direkt, då luktar den gammal mögelprutt sen. Så det var bara att ta tag i sig själv och lyfta röva från fåtöljen, för att gå och hänga lite tvätt.







aaaw Findus/Finduslina har varit jätte gosig ikväll. Vet inte varför, om det har något med han/hennes könsmognad att göra.
Ahja, det är gosigt när "den" är såhär go!

Oj, happ nu kom Emilio upp. Men han la sig direkt hos Rickard som ligger i soffan och glor på handboll hehe ska ta ett kort.....


glor och glor,han sover ju nästan Rickard korven !

Natti natti världens underbaraste läsare!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive