söndag 17 januari 2010
Nu är vi hemma!
Emilio sover Elias vägrar..
Hos mamma och pappa fick vi lax med potatis och sås. Och till efterätt mammas goda tårta och mina dumlekakor.

Nu ska vi göra det lite mysigt igen, det blir räkor och vitlöksbröd *mysigt gott*
tror jag ska leta upp en film på Voddler också. Om det inte går någon bra film på tv:n. Tycker att tv kanalerna har blivit ganska kassa på att visa bra filmer på sista tiden, tycker inte ni det?
Vi har ju inte canal + och dom kanalerna. Men vi kanske ska ta och skaffa oss det senare..









Mummmmmsigt med tårta och dumlekaka!



Emilio och bobo Simon ska skära tårta samtidigt!
Emilio sa bobo istället för morbror när han va mindre :)




Hahaha Elias har en T huva på huvudet.



0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive