fredag 15 januari 2010
Möön MÖN!! här står jag och hoppar runt i köket.
Jag städar och lyssnar på musik!
Det är inte speciellt kul att städa, men när musiken är på så får man energi! Ye! *hoppar*
Lyssnar på en radio kanal på nätet nu faktiskt! Men riktig "Zabina musik" som jag kallar det.
Jag har sänt radio några år på en nät kanal som hette Radiovox! Tyvärr så finns den inte längre. Men jag har planer på att börja sända radio igen på en annan kanal, men när vet inte en. ;)

kl 13:00 slutar min kompis Kicki jobbet, förhoppningsvis kommer hon över ett tag och snackar lite skit.




Min lilla söta kicki 0 hahaha

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive