tisdag 19 januari 2010
Barnen sover och jag har tagit mig en kopp te och några vindruvor. Alla vet att man inte bör äta sent och gärna inte efter 21:00. Men te och frukt tycker jag är okej,och är man jätte hungrig så är det kanon att ta ett kokt ägg.

Eftermiddagen gick åt att gå ut med barnen och sedan åt vi tomtegröt och goda äggmackor till kvällsmat.



haha det är inte lätt för Elias att gå i snön, han ramlar hela tiden.
Emilio springer och knuffas och busar på.
Tänk vad snö vi har, och mer kom det idag. Gilla eller inte?
Ganska mysigt tycker jag, dock längtar jag efter våren.




jag är så GRYMT sugen på att börja träna och få den där midjan jag hade för några år sedan. Så nu ska jag kolla lite efter olika gym som jag skulle kunna tänka mig. Helst vill jag gå inne i Jönköping, men det blir ju väldigt dyrt att åka 3 mil in och 3 mil hem igen. Vi får se vad jag hittar, men måste sätta lite fart nu. Jag tycker inte jag är tjock, men jag har mage och måste verkligen röra på mig!



Imorgon kommer jag gå upp tidigt, mamma jobbar som biståndshandläggare på ett äldreboende. Och där finns en man som brukar städa, men ibland tar han ledigt. Och mamma frågade om jag hade slut att hoppa in imorgon.

SURE! sa jag, varför inte få in lite pengar? tycker det kan vara super skönt städa på stora ställen. Att gå i sin egen värld och lyssna på musik, och desssutom rör man på sig och det är bra betalt ;)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive