onsdag 20 januari 2010

Kom hem!! jag saknar dig Rickard...


Barnen sover, ja har tagit en kopp TE och en äggmacka och lite frukt. Nu tänkte jag försöka få i mig lite vatten också. Jag har kollat på Paradise Hotel. jag har inte gillat Catja så mycket, men nu tycker jag ändå att hon är värld en finalplats. Tyckte hon åkte ut på fel sätt. Kan inte säga vem jag tycker ska vinna, men Kristoffer tror jag tar hem det, eller Cimon kanske. samtidigt jag kollade på Paradise hotel så kollade jag på lyxfällan hahha JA? jag är tjej och kan göra två saker samtidigt ;)
Och efter det kollade jag på Andra avenyn, rätt bra faktiskt!



Tycker inte om att vara ensam just nu, jag känner ett obehag. När jag satt på toaletten för att kissa så tyckte jag att jag såg en skugga utanför, jag tyckte då att det var min egen skugga på något sätt. Jag rörde mig igen för att göra samma rörelse igen och såg det igen, men tredje gången såg jag inget. LÄSKIGT!? JA!
Det jag bara tänker på nu är att det antagligen var någon av grannens ungar som brukar gå där bakom.
Jag brukar inte känna som jag gör nu, när Rickard ringde så ville jag att han skulle komma hem, men jag sa inget.

Nu är det so u think u can dance, så jag får kolla på det och lugna ner mig lite.

Jag har fortfarande ångest, om jag ska färga håret brunt eller fortsätta med den färg jag har. Jag kanske bara ska tona det då?, då rinner det ju av efter några veckor.
Jag tänkte iallfall våga mig på lugg ;) det har haft det innan, och det är riktigt fint.

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive