torsdag 14 januari 2010


Då var man hemma igen, när jag kom in till stan så åkte jag direkt till Myrorna och där fanns massa söta saker. Men jag valde ut några grejer jag tyckte mycket om :)



Ett sött armband 35kr







Jätte söt "sjömanströja" med söta knappar på. Det var något skumt glitter på också, inte så fint. Men inte fult heller, vi får se om man kanske göra något åt det.
65kr




Detta gillar jag starkt! på "man avdelningen" hittade jag denna otroligt trevliga skinnväst i st S. Så tittade inte bara vid kvinnornas kläder ;)
120kr



Detta var ju ändå BÄST!
detta helt nya garage med ljud kom just in när jag var där.
pojkarna älskade det! 55kr

Köpte även ett par helt vanliga Lee jeans med snygg slitning.

När jag var färdig så åkte jag till mamma och pappa och snackade några timmar med dem. Vad vi snackade om ska jag skriva lite om senare...
Nu är jag så hungrig så jag måste få något i magen,och ikväll blir det FILM :)
Men det som går på tv:n nu är hockey, VA? visste ni inte att jag är ett Hv71 fans??
Nu vet nu ;)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive