torsdag 14 januari 2010
Då var det en ny dag igen.
Emilio är på dagis och Elias sover, jag tänkte göra mig klar för att åka in till stan om ett tag.

Fick mitt paket från Nelly idag! weee ett par super heta leggings och ett mycket sexigt linne.
Är dock lite tveksamt om jag ska ha denna storlek på dessa leggigngs , jag fick nu st S/M men jag tror jag kan gå ner en storlek för det är så pass mycket stretch. Frågan är om dom inte blir för små då! uch det är så svårt det där :)

Zip Leather Look Leggings SEK 199, Rare Fashion - NELLY.COM


Frankie Top SEK 99, Jeane Blush - NELLY.COM


FINT VA?!
Hörs sen!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive