torsdag 21 januari 2010
åååh vilken kväll! När mamma ringde mig så sa hon att min bror just kommit hem , men skulle duscha och så. Och min pappa skulle åka skidor, så dom kunde hämta mig kanske vid 19:00 tiden.
Och då kände jag direkt att, nej nej nej det blir för sent. Så jag tackade nej och vid 18:30 började jag lägga barnen. Elias var omöjlig, han slängde nappen och höll på att förstöra för Emilio. Jag brukar lägga dom i samma rum just när Rickard jobbar kväll. Snacka om att jag har tappat humöret ikväll, och inte förens 21:27 kom jag ut och helt slut. Jag har somnat från och till själv, och det gillar jag inte. Det blir så jobbigt när man ska sova sen, man ligger och vänder sig tänker och det går inte att sova.


Jag har tagit mig lite fil och flingor, med goda jordgubbar från i somras, sååå GOTT! det känns så mycket fräschare en det där halvfabrikatet!
Finncrisp med kaviar på blir det också.

Sitter och tittar på "kniven mot strupen"
Tycker han Alexander Nilsson är lite söt , men ändå inte. Det är typ som Jim Carrey hahah
Men gillar hans temperament och hans sätt! ;)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive