onsdag 20 januari 2010
Hallo där folket!





nu är jag hemma från städet, fyyyy va tråkigt!!!
Det var så jobbigt att jag var helt slut efteråt, ändå han jag inte med allting jag skulle. Antagligen för det är blaskigt ute och massa smuts!
Om jag fick välja nu, så skulle jag gå och sova, men det hinner jag inte för Rickard ska jobba och har brotom.

Men en sak var riktigt roligt idag, Jag hade frågat mamma en sak igår, som jag var lite osäker på. Men det skadar aldrig att fråga eller hur?

Jo, jag och Rickard ska åka på kryssning med Gina och Robert!!! weeeee
två dagar bli vi borta, och det ska bli skit mysigt! Vi kommer käka buffé, båda varm mat och efterätts buffé! Sen blir det att dansa och kolla in roliga saker.
Det kommer bli jätte kul, Gina blev jätte glad när jag ringde och berättade det för henne.



Min vackra GINA!


Då ska alltså mamma och pappa vara barnvakt två dagar, och det är vardagar så då får dom ta ledigt från jobben.
Och antagligen kommer dom bo i vårat hus, så barnen kan gå på dagis. Jag visste inte om jag ville fråga först,för att mamma mår inte så bra och väntar på besked. Men samtidigt tänkte jag, om hon ska opereras snart så orkar hon inte vara barnvakt efteråt på ett bra tag. Så ska jag och Rickard göra något utan barnen, så måste det ske snart. Så jag frågade... och nu är det bestämt *glad* Tack snälla mamma och pappa!!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive