tisdag 26 januari 2010
Åh va skööönt det var att vara ute och få frisk luft! Att man inte fattar det när man sitter inne och fiser framför tv:n. Man vill gå ut men det är så jobbigt att ta det steget bara. Vi hade jätte kul ute med pulkorna, SNACKA OM FART!
Jag åkte med Elias och när jag skulle bromsa så gjord jag det med fötterna och då skvätte det MASSA snö i ansiktet på mig, för att inte tala om Elias ahaha

Nu har ni precis käkat pannkakor och är mätta.




hehe Rickard gjorde en röd pannkaka till Emilio


Men Emilio vill inte ha det där lustiga som är på hans talrik, han blir väldigt ledsen och ber att få en pannkaka istället. Han luktar och ser väldigt besviken ut..
hahahahahhaha


Här sitter två trötta pojkar som snart ska sova.

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive