söndag 24 januari 2010
Då var det kväll igen och jag barnen har lagt sig, Emilio sover men Elias är halv vaken och skriker lite då och då. Han har bajsat massa löst bajs, så jag antar att han har ont i magen =( vi får se om det blir något dagis imorgon.


Nu är det dags för film, på kanal 3 går det en som heter
"Galen i kärlek - something's gotta give"

ucha ucha... nu är jag sugen på något GOTT! jag måste se vad vi har, en avokado hade varit kanon!!! nyttigt,gott och mättande!



Hepp, dags och kolla!



*Massa söndags kramar till er alla*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive