måndag 25 januari 2010
Kvällen har gått till att glo lite på tv och surfa runt lite, har kollat lite bloggar och kläder.
Jag sitter och tänker på min söta vän som är inne på BB nu. Jag har ingen aning om hur det går för henne,men givetvis är jag orolig för henne.

Elias ligger och hostar och verkar inte må så bra. Vi får se om han får gå till dagis imorgon, Men Emilio måste gå och leka och springa av sig lite.

Nu tänkte jag försöka sova!
tyvärr somnade jag när jag la Emilio. Så det kommer bli svårt att somna nu...

Hoppas ni kommer sova gott fina läsare!

*kärlek till er alla*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive