tisdag 12 januari 2010


Det fick bli korv med bröd idag.
Tycker det är kanon gott, speciellt med Jonnys Senap! har ni inte testat den ska kan jag varmt rekommendera den! Den smakar lite söt- stark men inte alls så stark. SUPER GOD!!

Dom ringde från mitt extra jobb och undrade om jag kunde jobba ikväll. Jag har INGEN slut alls, men jag vet att det lönar sig med en extra slant när månaden är slut. Så jag tackade ja.
Rickard kom hem nu och han är inte på topp humör. Så känns lite skit att lämna barnen med en sur pappa. Dessutom skulle vi ju städa lite idag, men det får bli imorgon då antar jag.

Ne, nu ska jag bre mackor till kvällsfikat på jobbet.
hörs senare ;)



En seg och "inte lust att jobba" Zabina

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive