tisdag 19 januari 2010
Godmorgon! hehe
Nu tycker jag att jag faktiskt kan skriva GODMORGON! kl är redan 09:30 men jag tycker det är ganska tidigt ändå.

Rickard hade ställt mobilen till att ringa vid 08:00 men han måste somnat ifrån den eller inte hört, han låg inne hos Elias inatt och därför hörde jag ingenting heller.

Jag fattar inte! när han ska till jobbet så kommer han upp kl 03:30 men inte när han ska upp med barnen till dagis hahah.

Jaja som tur var så vakande han en okej tid ändå, och dom kom iväg till dagis 09:00.

Jag stannade hemma idag också, har Rickard börjat skola in Elias på dagis så kan han göra det idag med. Jag klädde på barnen kläder och fixade med lite frukost, och nu sitter jag här med en kopp TE och några fincripps! Jag har lite grejen jag MÅSTE göra nu dom närmaste dagarna, men jag är dålig på att komma igång. Så nu tar jag er till hjälp....




Att hålla sina löften till sig själv är jag riktigt dålig på, men nu tänker jag göra en liten lista till mig och er. Och när jag gjort den saken jag lovat att göra så får jag en stjärna okej??

Det jag ska göra nu dom närmaste dagarna är

Arbetsförmedlingen: Jag måste hitta en praktikplats eller ett extrajobb, i höst börjar jag plugga för att senare försöka komma in på polishögskolan. Men i dagsläget är det att få in en fot någonstans där jag vill jobba tills dess.

Träna: Jag måste börja träna, röra på mig.
För mitt utseende och för mitt välmående. Jag är ofta trött och jag behöver styrka.
och snart är det ju stranden som gäller ;)

Beställa tid hos Gina: Mitt hår ser för *PIIP* ut.

Vad tror ni kära läsare?
fixar jag detta?

Det är bara ta ur tummen ur röven och köra!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive