onsdag 27 januari 2010
Hejsan i snöyran!

Ja! här yr det snö och det sägs ju bli ett riktigt oväder idag. Trotts det har jag varit ute med barnen ett bra tag,vi var ute i skogen och hade det mysigt. Men plötsligt så börjar det falla ner massa snö från träden, det var rätt äckligt! det var inte precis lätt snö som kom ner.

Nu är vi inne och har käkat lite mat, barnen åt potatisbullar med bacon och jag år avokado en potatisbulle och några bacon bitar. Nu håller Elias på att somna och Emilio har jag satt framför nintendo wii, jag själv ska ta en dusch! TRO MIG DET BEHÖVS!! Jag försöker hålla mig lite längre från att duscha håret, eftersom det sliter sjukt mycket nr man duschar det.

Efter duschen ska jag och Emilio fixa det sista innan vi åker till mammi!! hihih

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive