tisdag 26 januari 2010
Hii bloggis! jag har lite att stå i just nu, kan tyvärr inte säga vad det är eftersom vissa läser denna bloggen hehehe.

Dåliga och bra nyheter: Mamma ringde för några timmar sedan och berättade att hon nu fått operations tid, JÄTTE BRA!!! gud va skönt att något händer. Även om det är nervöst så måste det ju göras. Det tråkiga är att det är just den dagen vi skulle på kryssningen =( jag hade verkligen längtat efter att få åka med Rickard, Gina och hennes man Robert. Först kändes det jätte tråkigt, men det gick över snabbt och tankarna på mamma kom upp. tack gode gud att hon får göra det nu, och fy va rädd jag är.

Men både Rickard och jag känner att vi ändå måste göra något innan det är dags att vara hemma och stötta min fina mamma. Så vi bestämde att dra ner till Malmö över helgen, där bor Rickards mamma Anne och hennes man Anders och ibland Anders dotter Felicia =)
Rickards ena bror bor där nere också med hans dotter Julia. Så det kommer bli kanon att träffa dom igen..

ne, nu måste jag fixa lite mer, kvällen går för snabbt känner jag.

Puss puss




Rickards fina mamma Anne!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive