söndag 24 januari 2010
Nu är det kväll och barnen ska sova, det blev ingen utgång. Elias vaknade och var jätte dålig, varm,snuvig och jätte trött. Dessutom är han dålig i magen, Så det känns som han kommer bli riktigt sjuk. =(

Mina söta vän och även gudmor till Emilio ska föda sitt andra barn imorgon. Dom kommer sätta igång henne vid 14:00 tiden imorgon. Det känns jobbigt, för hon är sjuk! och det är fara för både hon och barnet. Men jag ska be för henne och jag hoppas och tror det ska gå bra.

*ÄLSKAR DIG GUMMAN*

Jag minns när jag var gravid, och nu när man tittar tillbaka så blir det som en pirrig känsla i hela kroppen och man blir sugen igen hahaha


Här låg Elias i magen vecka: 29


Här är vecka: 32



hahah aaa va fint! Rickard och jag gullar med magen. Elias är där inne i vecka 33

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive