tisdag 26 januari 2010
Halloj!

FYYYYYYYYYYYYYYYYYY vad trött jag är, jag ser nästan i kors. och inte nog med det, jag har fått en jätte stor och äcklig finne efter all choklad jag stoppat i mig. Men nu försöker jag verkligen käka nyttigare och lite i taget. Att dricka vatten är det bästa!! men också det svåraste för mig. Jag tycker vatten är skit gott, men det får inte bli för mycket så en gång. Så TE är ju ett lättare sätt att få i sig vatten.


Vatten är livsviktigt. Det påverkar alla våra organ och såväl vår fysiska som psykiska prestationsförmåga. Ja, du kan faktiskt både bli mer effektiv på jobbet och få bättre träningsresultat genom att dricka mer vatten. =)


Ojojoj denna natten, inte förens vid 02.30 tiden så somnade Elias i VÅRAN säng. Sen kom Emilio också, och där låg i allihopa som packade sillar! och jag som HATAR att ligga trångt,Jag får panik och börjar svettas och sparka omkring mig. Så tillslut satte jag mig upp i sängen och bara ville skrika! Men då så ringde Rickard alarm på mobilen, så han gick upp och tog med sig Elias.
Han la Elias i sin egen säng och gav han en välling, som tur var så somnade han om och sov till 08:00.
Snart ska jag försöka lägga honom igen, och då ska jag passa på att sova lite.


Hahahaha omg Zabina! igår när jag skulle stänga ner datorn, så skriver min kompis till mig på msn, ni vet hon som ska vara inne på BB och föda!!!

Så jag blev ju helt förskräckt och frågade va sjutton hon gjorde på msn, när hon ska trycka ut en unge!? hahah
Hon förklarade att jag missuppfattat allt, hon skulle bara på extra kontroll och bestämma vilken dag dom skulle sätta gång henne. SHIT! snacka om att hänga med? or not...

Så nu är det bestämt att nästa torsdag ska hon få ut sin bebis!
Sorry gummis!

Hepp, nog med att sitta här! hörs sen!

PUSS

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive