onsdag 13 januari 2010
Halluuu! Nu har jag tittat på Paradise Hotel. Det var riktigt bra och att Rami åkte ut brydde jag mig inte speciellt mycket om. Men den där nya killen Pontus är ju skum.. haha. Ahja, har även snackat lite skit med några vänner på msn.

Sen har jag surfat runt på dom stora bloggarna och kollat läget!
en del är riktigt sköna faktiskt men andra är sjuka...Jag kan inte låta bli att skratta och nästan gråta åt vissa små fjortis bloggare.
Kissie,pissi,dissi eller vad dom heter, och likadana ser dom ut också.
Vilken otrolig attityd från så små tjejer.
Och vilket självförtroende dom värkar ha! frågan är hur bra det verkligen är. Och deras uttal om vissa saker, som tex


Jag hatar småbarn
skrivet av Paulina Danielsson aka Paow http://paow.se/
2010-01-10 klockan 22:18

Jag vill aldrig skaffa barn.

-För att jag ser inget positivt i det hela. För det första så kostar det pengar, man blir fet, man spyr i 9 månader, man får hängiga bröst, man blir ännu fetare, man får ett dålig sexliv och barn tar upp all tid och man behöver slita röven av sig för att försörja sina barn, som ändå bara kastar skit på en i 18 år…

När dom är små så bara skriker och spyr dom, och när dom är äldre så bråkar dom och ber bara om pengar, och att man kan säga att deras barn är det bästa som hänt dom? Jag accepterar självklart andras val, men att läsa dom unga mammabloggarna utan framtid gör nästan ont i hjärtat. Jag dör hellre gammal och ensam än ruinerad, olycklig och oönskad.


hahaha käre värld,vad kan jag göra mer en att sucka?
frågan är hur hennes framtid kommer bli? hjälp...
Givetvis stämmer ju en del saker, det vet vi alla. Men att överdriva så otroligt mycket är nog mest för att ha något att skriva om, och röra om bland alla mammor där ute.
Frågan är om hon verkligen menar detta?, eller gör det för att provocera och få fler läsare och mer pengar? :)
Hennes mamma var ung själv när hon fick henne. Tänk om hennes mamma tänkte likadant, då hade hon inte funnits.

Det värsta är att småtjejerna som är där runt 10+ har dessa tjejer som förebilder!
och ingen kan göra något åt det...jag blir både arg och ledsen! *ruskar på mig*

Men sen har vi Foki!
Hon tycker jag är en vettig,skön och söt tjej. Jag fick ett mail från henne idag ang lite frågor jag hade. Kenza och Frida Grahn är så fina, sen har vi Elin Kling = Kanon



Ne!
nu måste jag sova, Emilio ska till dagis imorgon.

Sov gott puss puss *massor med kärlek*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive