söndag 17 januari 2010
ho ho ho *gäspar* nu är jag trött och tänkte gå och sova direkt!

Det blev lite panik innan, Emilio vaknade och börja skrika, Elias somnade jätte sent.
Så kvällen fick bli med ett vaket barn i soffan och det var Emilio. HUR SKA HAN ORKA TILL DAGIS?.. jaja det måste ju gå.
Imorgon så börjar också Elias dagis för första gången,det ska bli kul och se hur han gillar det.

Vi hittade ingen rolig vild på voddler, så vi kollade in tv kanalerna ett tag och hittade en lite småmysig film på kanal 3
Intolerable cruelty heter den.
Romantisk film med snyggingarna George Clooney och Catherine Zeta-Jones.




Ne!nu får det vara nog, vi hörs imorgon!
Sov så gott ;)

Puss puss på er *LOVE*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive