fredag 22 januari 2010
Helloo! Då var man hemma igen, det blev det vanliga. Jag vet inte om jag ångrar mig nu, men det kanske var bättre att jag fick det som jag är van vid och jag vet blir bra. Så jag ser nästan ut som vanligt i håret, bara lite slingor och utväxten är borta. Men men, det var kul att träffa Gina ;) vi pratade om hur kul vi ska på på kryssningen.


Man är alltid lika snygg i den där "Hettan" som man har på huvudet! hahaha


Fina Gina som alltid kommer med fika till mig, men jag dricker bara drycken, kakorna rörde jag inte *JAG ÄR DUKTIG*


Ja, såhär blev det. Inte så mycket förändring, bara lite mer färg och ser mer levande ut!
grymt bra jobbat av Gina



=)





Efter jag varit på salongen hos Gina, så åkte jag till A6 (köpcentrum i Jönköping) där sprang jag in en snabbis på H&M och fick syn på en underbart fin tröja. Så den fick följa med hem till min garderob hehe. Jag ska visa den lite senare..
Mitt i provrummet ringer min mobil, det är mamma som ringer och berättar att dom varit på möte och att det gick bra.
Det är nämligen så att min pappa och en vän till honom har en affärside, och just idag skulle dom möta dem som då skulle göra denna grej.
Så mamma och pappa åkte tillsammans , pappas vän bor i uppsala så han följde inte med.
Och tydligen var dom intresserade och skulle återkomma. Så vem vet, detta kanske kan gå riktigt bra ;)

Jag och Rickard har också varit med och fixat och grejat, så vi ska med ha kosing hahahha

Rickard hade gjort tacos när jag kom hem =) och nu är han och barnen uppe och handlar lite gott och hyr någon film.



Nehe, om man skulle städa upp efter maten??

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive