lördag 16 januari 2010
Nu har vi gått upp, käkat frulle och nu spelar pojkarna Super Mario. Rickard är på 5 världen och där försöker vi klara bossen. haha stackars Emilio han får sina utskällningar när han inte gör som hans pappa säger. Men även jag kan bli irriterad på honom! Man blir så inne i spelat att man skriker och är helt fast.


Gissa vems kontroll det är som Rickard har ;)





Vi funderar fortfarande på vad vi ska göra idag, det finns inte så mycket att hitta på. Speciellt inte som båda barnen kan vara med på... jag var lite sugen på bowling med Rickard och Emilio. Men Elias är ju för liten för att vara med, han skulle bara springa runt och riva ner saker, och springa ut på banan.

Vi får tänka lite till tror jag. Innan dess måste vi käka lite också, GAAH denna ständiga mat man ska laga och ständiga fråga OM vad man ska käka.



Pannkakor viskade någon i mitt öra hehe

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive