måndag 25 januari 2010
Hello bloggen!

barnen och jag gick upp vid 08:00 idag, efter mycket om och men så kom vi iväg till dagis.
Men Elias är fortfarande ganska dålig och fick vara hemma idag. Just nu håller jag på att lägga honom, har säkert försökt en timme nu, men han vägrar och skriker som en stucken gris!!
Men jag vet att han behöver sova...
Mår väldigt dåligt av att han är så sjuk jämt, känner att något är fel. Så vi borde ta kontakt med läkare igen *suck*
Tänkte göra lite mat snart, sen är det dags att hämta Emilio vid 13:30.




var sugen på att testa mina hängslen idag, så det blev en rutig skjorta,mörka jeansleggings från Only och ett par hängslen =) Najsigt




Sollan vill också vara med, men hon har inte lärt sig att le ännu haha

Hepp, nu måste jag trösta Elias igen och sedan käk, Rickard kommer hem vid 14:45 och då är det Ams som gäller.

puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive