lördag 16 januari 2010
Halluu!
Efter har busat i sängen och sjungit massor med Mora Träsk sånger så bestämde vi att jag skulle baka dumlekakor med Emilio. Rickard skulle då gå ut med Elias och handla, så nu har vi bakat massor med fina kakor.



Tänkte jag skulle ta med mig lite till Simons kalas imorgon ;)

´

Kärlek mitt i allt bakande



Rickard gör nu mat. Det blir fläskfile och Crisscuts, Det är en slags potatis man sätter i ugnen.
Sen har vi köpt caesarsallad *MUMS*
och såsen blir favorit som dom har på "Jensens böfhus"

GAAH.. hahah Rickard skrek att HV71 gjorde mål! hahaha weeee

Nej... nu gjorde Timrå mål igen... =(

Hörs sen!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive