torsdag 28 januari 2010
Haj bloggen!

Jag sitter här och har så ont i magen, röd dag så att säga.... ja ni tjejer vet hur man kan må då. För er killar som läser så kan jag bara säga.."aj"?!
Jag ligger i soffan och glor lite på mtv och surfar runt lite på nätet.
imorse vaknade Elias vid 07:30, sen ringde telefonen. Det var tandläkaren som berättade att personalen drabbats av influensa, och att vi var tvungen att boka en ny tid till Elias. Rickard är så gullig, han erbjöd sig att ta Emilio till stan så jag fick vila min mage lite. Så han är där nu och kollar Emilios hörsel.

just nu på MTV: Beyonce - Sweet Dreams Riktigt trevlig låt, och en rolig låt att dansa till ;)

Dags att fundera vad man ska käka till lunch.. alltid samma fråga?! haha



Shit asså, jag saknar julen.. jag hatar denna "mellan tiden" innan våren. uch uch uch... NE! julen är för kort. Men vet nu vad? vi har inte tagit bort julgranen än! hahaha
den står inte inne (som på bilden) utan i ett uterum. Men ändå!? det är ju pinsamt. Vi kommer aldrig till skott, men vi måste göra det snart.. eller??

"Julen varar än till PÅSKA"

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive