lördag 30 januari 2010


Hej bloggen! förlåt för dålig uppdatering,vi har haft fullt upp hela dagen. Rickard har haft barnen,jag och svärmor har haft en jätte rolig dag i ett ganska nytt köpcentrum i Malmö. När vi kom hem så klagade Rickard att han haft det jobbigt med barnen. Visst, det är tufft att ha barnen själv. Men killar fattar inte att SHOPPA och gå runt i affärer också är jobbigt. Bara för det är kul att shoppa betyder inte det att man INTE blir trött och får ont i benen..eller?


Svärmor Anne mätt och glad



Vi åt riktigt god mat, nystekt wook! MUUUMSS Tyvärr kom jag på att ta kortet när jag nästan var klar, Anne hade dock inte käkat upp allting så jag tog ett kort på hennes tallrik.
Givetvis skulle svärmor bjuda mig, så söt =)

Nu har Rickards moster kommit hit med hennes man, och det är dags att käka god mat som Anne gjort.



Kolla in denna salladen! JA TACK ;)

Hörs senare!! pusss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive