måndag 15 februari 2010
Tjenare tjenare bloggen!

Idag har det varit mycket, jag var på en jobb intervju i Habo idag. Det är ett privat demens boende, intervjun gick kanon, och jag kommer börja gå bredvid redan på Torsdag. Men kan AMS erbjuda mig en utbildning så kommer det gå före.

Efter intervjun så åkte jag och Rickard och käkade pizza,sedan handlade vi och hämtade barnen.
Rickard åkte just till jobbet, och jag sitter här hemma och har fruktansvärt ont i huvudet. Så jag tänkte ta en alvedon och sedan lägga mig i sängen.











Ska just dra till intervjun =)

1 kommentarer:

Sidney The Singer sa...

Gud va snygg jacka, du passa bra i den=)

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive