lördag 6 februari 2010
Haj!
Nu har vi käkat och Elias har just somnat. Mitt huvud är mycket bättre och jag har tagit ett glas rött vin och njuter av att må bra.

Rickard lagade maten, klyftpotatis,lövbiff,sås och stekt halloumiost! MMMMMMM
Vi skulle haft efterätt ostkaka =) men vi var så mätta så vi får ta den imorgon. Vi kör på lite godis istället.

Vi funderar på vad vi ska se för film, det lutar lite mot Titanic... det va 1000 år sedan jag såg den. Den är ju GRYMT bra, men sorglig så man börjar lipa hehe..










hahahaha titta vad Rickard gjorde med Emilio. Båda barnen hade duschat och Rickard höll på att sätta på en blöja på Elias, själv höll jag på att sätta in disken i diskmaskinen. Då plötsligt kommer Emilio springade och gör ett jätte skumt ljud och hoppar fram. Jag blev så rädd!!han såg så äcklig ut att jag höll på att skita ner mig.
Käre värld...



nu FILM ;)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive