onsdag 17 februari 2010
Kvällen har varit helt okej, barnen har varit hyfsat lugna och Elias fick en klippning.
Han var så grymt duktig, och satt stilla hela tiden och sa inte ett ljud.*STOLT MAMMA*
Det var mycket omständigheter med Emilio innan han kom till sängs, han hade så ont i magen igen men det kom aldrig ut något. Så tillslut la han sig och somnade. Jag gick upp och satte på tv:n och gjorde en macka och te. Efter ca en timme hörde jag Emilio gnälla, jag sprang upp för att se vad det var. Så satt min älskling på toan och försökte bajsa igen. Han bad mig att gå, och sen hörde jag hur allt bara RANN ur honom...

Stackars min älskade skatt,kanske har magsjukan kommit ikapp familjen Svensson/Thomassen!?? =(

Rickard slutade en timme tidigare idag, eftersom han kommit överens med sin chef att han ska jobba dag imorgon istället för kväll.
Det är ju för att jag ska börja mitt nya extrajobb imorgon och dom ville att jag skulle följa med för att se hur dom jobbar på kvällen.
Och då kan inte båda vara borta för då blir ju barnen ensamma hemma. Men frågan är hur det blir nu när Emilio är så dålig i magen!

Sov sött nu alla läsare och se till att inte bli magsjuka ;) *love*




Min Emilio i somras

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive