fredag 12 februari 2010
Hej! har ni sovit gott? själv har jag sovit okej, men det tar alltid på än när man måste upp och ge Elias välling.

Vi har gott upp,käkat frukost och tvättat kläder vikt in tvätt m.m
Elias har lagt sig för att sova och jag tänkte jag skulle göra mig lite i ordning för dagen. Rickard slutar 14:00 sen måste jag till ams igen. Måste boka in ett bas möte!

När Elias ska sova så har man lite val man kan göra, det ena är att man faktiskt kan få sova nästan en hel timme om inte mer ibland. Men nackdelen med det är att man får INGET gjort! och sen när man vaknar är man trött,sur och inte på humör alls! Och så måste man skynda sig att göra mat och sen ska man göra massa annat som ska göras. Ne,så även om jag vill sova nu så ska jag sätta på en kopp kaffe,förbereda maten vi ska äta idag och sminka mig lite. Sen om Elias sover fortfarande så kan jag mysa lite i soffan med Emilio.

Idag kommer förhoppningsvis MAMMIII hem!! =D igår verkade det som det var helt klart att hon skulle få det,men man vet ju aldrig. Skulle va kul om hon kom hem nu,så man får träffa henne,barnen saknar henne också. Hoppas hoppas...

Inga planerade planer för helgen, Jag och Erika pratade om att ses med barnen. Men vi får se vad som händer.

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive